HTML

Spin.a minden irányú impulzusmomentum

2009.10.26. 17:07 | dir3c | Szólj hozzá!

 

    int n=0;
    float1 h=6.626e-34;
    float3 Bv=float3(0,0,0);
    for(int y=0;y<900;y++)
    for(int x=0;x<3600;x++)
    {
        float1 a1=(float1)x*M_PI*2/3600.0;
        float1 a2=(float1)y*M_PI*2/3600.0;
        Bv=Bv+float3(cos(a1)*cos(a2),sin(a1)*cos(a2),sin(a2))*h;
        n++;
    }
    Bv=Bv/n;
    printf("%Lf  \n",atanl(h/Bv.z)*180.0/M_PI);
    printf("%Lf  \n",((h/Bv.z)/(M_PI/2)));
 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://realspin.blog.hu/api/trackback/id/tr121476703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása